31 January, 2013

Ali Rustam kata Nasha lebih hebat daripada Pemimpin Tertinggi PAS yang ada sekarang...

MELAKA, 30 Jan — Ketua Menteri Melaka Datuk Seri Mohd Ali Rustam mencabar PAS memecat Nasharuddin Mat Isa sebagai anggota parti itu selepas menggugurkannya daripada pelbagai jawatan dalam parti itu. Sambil mempersoalkan mengapa PAS tidak berbuat demikian, beliau berkata mungkin PAS takut kehilangan sokongan kerana bekas timbalan presiden PAS itu masih mempunyai pengaruh yang kuat.

Beberapa bulan lalu Ali Rustam menjadi buah mulut rakyat kerana mengatakan
PR iri hati kerana kehadiran tetamu yang terlalu ramai ketika perkahwinan anaknya

“Saya nak tengok apakah PAS berani pecat Nasharuddin…saya cabar Nik Aziz (Mursyidul Am PAS Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat) dan Hadi (Presiden PAS Datuk Seri Abdul Hadi Awang) pecat Nasharuddin. “Mengapa mereka tak pecat, nampak mereka ini takut pada Nasharuddin kerana beliau mungkin lagi hebat daripada pemimpin tertinggi PAS yang ada sekarang,” katanya kepada pemberita selepas merasmikan Dewan Tun Sri Lanang, Sekolah Menengah Kebangsaan Malim dan penyampaian Anugerah Kecemerlangan PMR 2012 di sini, pada Rabu.

RM600 ribu sahaja...

Beliau mengulas pemecatan Nasharuddin daripada Majlis Syura Ulama PAS dan tidak dicalonkan bagi mempertahankan kerusi Parlimen Bachok.



Ish-ish-ish...

No comments:

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...