07 April, 2013

Haram Menyokong Manusia Dua Alam...

Orang munafik menganggap ringan perkara-perkara yang melawan hukum Allah s.w.t, menentang-Nya dengan melakukan pelbagai kemungkaran dan kemaksiatan secara sembunyi-sembunyi. Akan tetapi, ketika dia berada di tengah-tengah manusia dia menunjukkan sebaliknya; berpura-pura taat. Firman Allah swt: "Mereka bersembunyi daripada manusia, tetapi mereka tidak bersembunyi daripada Allah, padahal Allah beserta mereka, ketika pada suatu malam mereka menetapkan keputusan rahasia yang Allah tidak redai. Dan adalah Allah Maha Meliputi (ilmu-Nya) terhadap apa yang mereka kerjakan. " (An-Nisa': 108).



Manusia dua alam, lebih teruk daripada Sang Munafik. Jika Sang Munafik menyorokkan kemungkaran, Manusia Dua Alam pula berbangga ketika melakukan maksiat.








 

Jika tidak takut laknat Allah, undilah UMNO @ BN...

5 comments:

Rianti Mahadewi said...


Kalender Tahun 2014
Kalender 2014 Untuk Indonesia
Kalender Tahun 2014 Untuk Indonesia

ijoks2009 said...

Manusia dua alam = Manusia labi-labi

farah diba said...

salam. PAS memang parti islam yang menegak kan islam. tpi pakatan? parti yg berada di dalam pakatan? kenapa nampak kelemahan BN tp tak nampak kelemahan Pakatan. BN/UMNO parti cina? DAP?

johan adam said...

NAJIB = TRANSEXUAL. HAHA



FARAH DIBA, BETTER SOKONG PAS DR SOKONG UMNGOK.

SEKIAN

farah diba said...

mcm mana nak sokong PAS, kalau salah seorang anggota pemimpin tinggi, ado video seks luncah? sebagai seorang islam, saya amat kecewa dan malu..

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...