25 January, 2013

Sah, mayat itu ialah adik William Yau

Betapa luluhnya hati Si Ibu dan relainya hati Si Bapa apabila melihat sekujur tubuh yang berada di hadapan mereka merupakan anak yang tercinta.  Biar dikatakan kelalaian ibu bapa sebagai puncanya, Si  Ibu dan Si Bapa tidak akan memaafkan diri mereka sehingga ke akhir hayat atas kecuaian itu.

Adik William Yau Zhen Zhong

Semoga Allah memberi ketenangan dan kesabaran kepada kedua-dua ibu bapa William Yau. Peristiwa ini seharusnya menjadi iktibar kepada ibu bapa lain supaya tidak mengambil ringan aspek keselamatan anak-anak. Ingat, seminit kita alpa, bertahun hidup menderita...

Papa dan Mama William Yau

Sumber berita di sini.

SUBANG JAYA – Polis sahkan mayat kanak-kanak ditemui di jeti Kampung Sungai Sireh Pelabuhan Klang malam tadi adalah William Yau, 6, yang dilaporkan hilang di Putra Heights minggu lalu. Ketua Polis Daerah Subang Jaya, Asisten Komisioner Yahaya Ramli berkata, ia berdasarkan pengecaman dibuat kedua ibu bapa mangsa, Goh Ying Ying dan Yau Kok Kang di Hospital Tengku Ampuan Rahimah (HTAR) pagi tadi. Bagaimanapun, menurutnya pihak polis masih menunggu ujian DNA, yang dijangka diperoleh dalam tiga hari lagi untuk pengesahan lanjut.

Yahaya berkata, ibu bapa William sahkan seluar pendek, seluar dalam, parut di dahi serta di bahagian belakang kepala mayat mirip anak mereka.



 


Apa khabar Sofia Adila di sana...



No comments:

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...