14 February, 2010

Hari ini Babah 46...


Hari ini 14022010 umur Babah mencecah 46 tahun. Dah tua rupanya aku ni...
Lahir tahun 64 umur 46, jika tahun 46 umur 64. Mujur tahun 64, jika tidak, lagi tualah aku...

Kad daripada keluarga: Muka depan


Kad daripada keluarga: Muka dalam


Nasib baik anak-anak tidak letak lilin. Kalau letak lilin, nescaya 
tak ada ruang nak tulis apa-apa...

Jazakaullahu khairan kathira...
Terima kasih yang tidak terhingga kepada semua rakan blogger yang mengucapkan selamat kepada Babah sempena sambutan usia yang semakin lanjut ini. Terharu juga hati Babah kerana sudah lama tidak menerima ucap selamat daripada rakan-rakan seramai ini. Setiap tahun hanya isteri dan anak-anak sahaja yang mengucapkan selamat. Alhamdulillah, semakin ramai saudara mara Babah...











35 comments:

Lia3003 said...

happy birthday

iBu...gUru said...

hepy besday babah....moga dipanjangkan umur dlm keberkatan dimurahkan rezeki dan ditetapkan iman dlm mengharungi hidup ini. Amin........

Aida Ali said...

Selamat Hari Ulangtahun...

Admin said...

salam babah...hepy bzday...moga sihat sentiasa

http://sentuhankasihsuci.blogspot.com/

Husin Husaini said...

Salam babah..
Baru ada kesempatan ziarah blog...skrng tengah brct kat kg,line xok...apapun xtrlewat lagi kan..."epy birthday utk babah yg ke 46" Moga bertambah umur babah dlm keberkatan,dimurahkan rezeki dan sentiasa berbahagia bersama keluarga tercinta...amin..

Sharinginfoz said...

tahniah babah, semoga dipanjangkan umur dan dimurahkan rezeki dan dipermudahkan segala urusan...

Wanita Itu said...

hepi besday uncle babah :)

al-lavendari said...

selamat menyambut ulang tahun kelahiran yang ke 46. semoga panjang umur, murah rezeki dan diberikanNya kesihatan yang berkekalan. kiranya kita sama-sama bintang lah kan .. ikan !

Zyma Da` Catwoman said...

Salam Babah....

Selamat Hari Lahir yg ke-46 tahun ye, Babah.

Semoga panjang usia, murah rezeki, bahagia hendaknya. Amin.

:)

Mohamadazhan hjDesa said...

salam babah,

selamat hari lahir ke 46, semoga berbahagia bersama keluarga :)

jebat_berani said...

allah selamatkan kamuuuu...allah selamatkan kamuuuu...allah selamatkan kanda babahhhh...allah selamatkan kamuuuuuu....
SELAMAT ULANG TAHUN YANG KE-46

monica said...

happy birthday uncle..:)

TUKANG KATA said...

selamat hari lahir..moga dipanjangkan umur,dimurahkan rezeki..

terima kasih sudi menjadi follower blog saya..

:)

a kl citizen said...

assalammualaikum

selamat menempuh kematangan dengan limpah rahmat Allah yang berterusan

Cikgu Jang .. said...

salam babah....tak tua lagi tu.....boleh lagi buka cawangan baru...hehehe

Abd Razak said...

Salam sdraku...

Semakin besar angka bertambah pada usia maka semakin kecil jumlah yang berbaki masa untuk menyediakan segala bekalan untuk ke sana. Moga kesempatan yang masih ada itu diisikan dengan segala amalan untuk perjalanan seterusnya.

Selamat hari ulang tahun kelahiran

Pacifist said...

selamat menyambut hari kelahiran yg ke 46.semoga sentiasa dilindungi dan dirahmati.perjuangan masih belum selesai selagi kita masih bernyawa.nyawa kita yg di dlm gengamanNya

anismi said...

Salam babah,
happy birthday....
semoga hari2 yang mendatang akan lebih menceriakan... amin

Daud Mili said...

selamat hari lahir,...semuga murah rezeki,..menjadi lebih baik dari sebelumnya,....insyALLAH...!!... teruskan menulis,..!!..yeah..!!... hidup babah,...!!//:)

Cikgu Lin said...

Salam babah...Happy Birthday..semoga panjang umur dan bertambah amalan dunia dan akhirat

Werdah said...

Salam Samsudin.


Semoga dirahmati Allah dan semoga bertambah keberkatan dalam setiap langkah.. lambat singgah maklumlah musim raya.. balik kampong juga.

umi_e said...

Salam... terlewat sikit kerana berada di luar daerah ;)

Selamat ulang tahun... semoga usia babah terus diberkati Oleh Allah SWT dan juga dilimpahi rahmah dan rezeki olehNYA juga...

amalhaj said...

assalamualaikum tuan!
selamat hari jadi "semoga Allah merestui usia yang lampau dan mendatang".

Che' Pit said...

happy belated birthday babah..

wish for all the best to babah..

UstazCahaya said...

Salam ziarah.

Selamat Ulang Tahun Bang Samsudin. Baru 46. Lagipun nombor 46 tu kan popular dalam sukan lumba motor. Hehe, nombor Valentino Rossi tu kan;-)

Saya mendoakan abang dan isteri bahagia dunia akhirat dan semoga anak-anak abang berjaya dunia akhirat dan membesar sebagai umat Islam yang soleh dan solehah, Amin amin amin Ya Rabb Al-alamin.

PS: Saya memang menolak jika kek cokelat.. menolak ke dalam mulut;-)

kakcikseroja said...

Salam Babah..

Happy Belated Birthday (wahhh.. ber BI la pulak..).. Semoga dikuniakanNya dengan kesihatan yang baik, rezeki yang berkat dan keluarga yang bahagia serta saling menyayangi sentiasa...

Babah lebih muda dari kakcik.. :)

cikgu_math said...

Happy birthday Babah..
Semoga sentiasa di dalam lindunganNya

yohteh said...

SELAMAT HARI JADI Mybabah...
semoga dipanjangkan usia, dimurahkan rezeki dan berbahagia selalu...

black_mel said...

babah...happy birthday...semoga panjang umur dan dimurahkan rezeki....

maiyah said...

slmt hr lahir, moga pnjng usia murah rezeki

Azian said...

Happy belated birthday Mybabah!

greenhall said...

ALLAH selamatkan kamu..
ALLAH selamatkan kamu..

ALLAH selamatkan bapak mertuaku!

ALLAH selamatkan kamu...

hehe.. semoga babah sentiasa dimurahkan rezeki, dikurniakan kesihatan yang baik, dan diberkati selalu.

amin...

kek lebih2 xda ke babah? haha

mas said...

hepi besday..moga pnjang usia

rosnanie said...

salam babah
rasanya belum terlambat untuk sy ucapkan selamat ke atas ulangtahun kelahiran babah. Semoga dimurahkan rezeki, dirahmati Allah sentiasa, dikurniakan kesihatan yang baik dan dimakbulkan segala doa.
Amin...

Lelarusni said...

Salam babah,
"Happy belated birthday" Semuga segala hajat dan doa sentiasa diberkati dan mendapat "Rahmat" yang melimpah dari ALLAH s.w.t.Amin..

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...