21 January, 2013

Manusia Berhati Binatang...

KUANTAN - Seorang gadis berhati binatang bertindak kejam dengan membungkus dan mencampakkan bayi luar nikah yang dilahirkannya ke dalam tong sampah, di Hospital Sultan Haji Ahmad Shah (HOSHAH), kira-kira jam 12.30 tengah malam, Sabtu lepas.


Menurut Ketua Polis Daerah Temerloh, ACP Aziz Salleh, gadis yang berusia 24 tahun itu berasal dari Pasir Puteh, Kelantan dan dipercayai bekerja di sebuah pasar raya di Temerloh. Dia dikatakan dibawa ke HOSHAS oleh rakannya selepas mengadu sakit perut.

Sumber berita di sini

 

Masya-Allah, kejamnya...

2 comments:

ijoks2009 said...

Salamtuan,itu dah kirakes bunuh sepatutnya dah boleh dijatuhkan hukuman bunuh,tapi kerana negaramasih tidak lagi melaksanakan peraturan islam sepenuhnya menyebabkan binatang-binatang seperti ini bermaharajalela.

Samsudin Jidin said...

Perbuatan zina dan pembuangan bayi semacam sudah menjadi perkara biasa di Malaysia. Mengapa ini terjadi? Salah satunya adalah angkara undang-undang yang dibuat oleh tangan manusia tidak ampuh melayani jenayah ini. Hukum Allah jua yang paling tepat untuk membendung segala macam kebejatan manusia. Malangnya, ramai pemimpin dalam kerajaan sekarang tidak yakin akan hakikat ini...

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...