10 February, 2010

Say Fool Bu Kari...


Pemberitahuan: Tidak ada isu yang kontroversi dalam entri kali ini. Saya hanya melaporkan semula cerita yang keluar di akhbar-akhbar tempatan.

Saya benar-benar ketakutan...
Say Fool berkata ketika dia menyerahkan beberapa dokumen kepada Anwar, Anwar berkata: "Can I fuck you today?" "Walaupun dia 'takut dan tidak mahu", Mohd Saiful terpaksa juga mengikut arahan Anwar dan membersihkan diri dalam bilik air serta keluar dengan memakai tuala dan masuk ke dalam bilik tidur. "Saya nampak Anwar memakai tuala. Dia mendekati saya dan memeluk saya," katanya.

Maksud tersirat "Can I fuck you today?"
1. Say Fool sudah kerap melakukan perkara luar tabii itu; atau
2. Sebelum ini Say Fool berjaya mengelakkan duburnya dinoda dengan memberi pelbagai alasan.

Pada hari itu, mahkota teruna saya yang terpelihara sejak sekian lama hancur...


 Semuanya angkara benda ini...


Gambar Hiasan

Gambar Hiasan

Pesan Babah:
Nantikan episod terakhir "sandiwara" lucah ini...Semuanya akan terserlah tidak lama lagi...Si Bahlol akan menjadi Si Tongong...









31 comments:

kenwooi said...

the gambar hiasan doesnt look that nice.. =P

kenwooi.com

Mybabah said...

Kenwooi, I purposely chose this picture to give an impact to this N3.

rhazes mohamad said...

hahaha.... is the gambar hiasan really belong to saiful things??.... kinda silly story silly plot keep playing around nowadays....budak darjah 6 boleh gaduh pukul dengan cikgu sekolah bila di arah buat benda yang tak disukai...
kenapa saiful tak boleh pukul bos dia yang jurang usia jauh berganda ganda.....

renung renungkan

Zyma Da` Catwoman said...

Salam Babah......

Sy amat benci m`baca kisah2 fitnah yg suka m`jatuhkan bangsa sendiri, agama suci kita ini. Mcm kisah si Saiful ni.......hanya dgn SATU ajakan utk liwat, Saiful mudah2 m`RELAkannya. Knp tak m`lawan je, kan.

Nauzubillah......

**Haiyoooooo, yennadey!!!

;)

Mybabah said...

Rhazes. Takdelah. Gambar "sebat" mana-mana dalam internet. Gambar ini menunjukkan kesan akibat suka melakukan seks luar tabii.

Mybabah said...

Zyma. Semua orang yang berfikiran waras akan membenci perkara ini...

Finaz said...

Semoga Allah terus berikan kekuatan utk Anwar dan semoga kbenaran akn terbuka juga akhir nti..

|| NaFiRaa || said...

seram plak bila baca n3 babah nih.. bila tgk gambar trus berdiri bulu tengkuk...

azieazah said...

Baru semalam saya bercakap2 dengan suami tentang kes ni..

saya kata, “U percaya ker, Shaiful ni ada Black Belt Taekwondo tak leh melawan orang berusia 60-an dan ada sakit belakang?”

no answer...!

Mybabah said...

Salam Finaz. Harap-harap begitulah...

Mybabah said...

Salam. Aktiviti telah menghancurkan seluruh umat Nabi Lud. Di sini, kita promosi pulak aktiviti tersebut...

Mybabah said...

Salam Azie. Siapa percaya, ada urat di kepalanya telah putus...

kakcikseroja said...

yerkkkkk... uweksss.... :(

Alimaz-Kembara Terasing said...

salam babah...sama saja dua-dua tu...awat awai2 dulu tak gaduh nak buat report...pasai pa la ni baru gaduh...

atie said...

Salam Mybabah...

Allah maha berkuasa diatas tiap sesuatu... kalah didunia belum tentu di akhirat... sebab kita manusia dunia bukanlah segalanya... hidup menuju akhirat.... betul tak jadi jangan takut kalau tak salah sebab akhirat ada semuanya nyata kat sana esok walaupun didunia org menidakan kebenaran...... takutlah akan Tuhan takyah takut pada manusia....

Mybabah said...

Salam Atie. Babah setuju dan ramai juga akan setuju dengan pendapat Atie...

Werdah said...

Salam samsudin..

suatu hari nanti terbongkar segala rahsia.. tak dapat nak ditutup lagi sebab itulah janji Allah.. sekecil-kecil perkara akan dihitung.. tak suka cerita-cerita begini mudah2an Allah menunjukkan kebenaran kpd kita org2 yang beriman.. insyaAllah.

Mybabah said...

Salam Werdah. Babah suka cara Werdah memberikan pendapat. Sangat sederhana dan berkesan. Saya kena pelajari cara begitu. Cara saya agak keras dan mengikut emosi.

maiyah said...

x malu ke dia..

Mybabah said...

Salam Maiyah. Entahlah...

ZOOL@TOD said...

Itu bukan gambar hiasan tapi gambar pencemaran...

Berdoalah semoga kebenaran terserlah. Amin

Pacifist said...

skrip lama digunakan oleh pelakon baru.kita lihat kesudahan melodrama ini.i'm the youth in the time of the RE 4 MA C

Mybabah said...

Salam Zool. Gambar itu sepatutnya bukan hiasan tetapi peringatan kepada sesiapa yang melanggar larangan Allah. Biar orang jijik melihatnya dan jijik pula menyebutnya...

Mybabah said...

Salam Pacifist. Dalam pusingan pertama dulu umur babah dalam lingkuan 30an. Jika diimbau kembali saat itu, cukup indah. Pernah terkurung sekali di lokap kerana berdemo anti Amerika di KLCC.

Husin Husaini said...

Slm babah,,,
hehe,babah ke yg bg nama baru tu?best jugak,babah mmg kretif.hehehe...
" Say Fool Bu Kari "


Hanya Allah Maha Mengetahui dan Sebaik2 Pengadilan...

Mybabah said...

Salam Husin.Kalau letak nama betul kena saman pula nanti. He..he..

iqbalsyarie said...

haha...nampak sakit giler!haha

Che' Pit said...

erk babah..

ngerinya tgk gambar yg last tu

greenhall said...

8 kali sedap.

kali ke 9 mungkin dah tak sedap. sebab tu dia pi buat repot! haha..

apa punya turr!!


tak logik gila.

khairolghani said...

masa mula-mula keluar kes ni,macam kenal je mamat saiful ni..rupanya budak sekolah saya..harap semua setel dengan cepat..tak suka la benda-benda macam ni berlaku dalam negara Islam macam Malaysia..

日月神教-任我行 said...

走光,色遊戲,情色自拍,kk俱樂部,好玩遊戲,免費遊戲,貼圖區,好玩遊戲區,中部人聊天室,情色視訊聊天室,聊天室ut,成人遊戲,免費成人影片,成人光碟,情色遊戲,情色a片,情色網,性愛自拍,美女寫真,亂倫,戀愛ING,免費視訊聊天,視訊聊天,成人短片,美女交友,美女遊戲,18禁,三級片,自拍,後宮電影院,85cc,免費影片,線上遊戲,色情遊戲,日本a片,美女,成人圖片區,avdvd,色情遊戲,情色貼圖,女優,偷拍,情色視訊,愛情小說,85cc成人片,成人貼圖站,成人論壇,080聊天室,080苗栗人聊天室,免費a片,視訊美女,視訊做愛,免費視訊,伊莉討論區,sogo論壇,台灣論壇,plus論壇,維克斯論壇,聊天室

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...