27 March, 2010

Lari...Orang Gila...


Hari ini babah terjumpa lagi orang gila. Tetapi, kali ini kena cepat-cepat cabut lari...


Orang gila yang berani mati...

Kalaulah ada kebocoran gas, "rentung" orang gila ni...



18 comments:

pemandu cute said...

Biasalah tu.. tak kena tak rasa.. dah kena baru tau

Mybabah said...

Cute. Gambar ni gambar candid. Kalau tempat ramai orang, kena tegur. Tapi, dia berdua je. Dua-dua hisap rokok. So, tak fikir panjang lagi. Cabutlah...

kenwooi said...

haha i do think of that from time to time =P

Mybabah said...

Kenwooi, think of what bro?

farenova said...

bahayane, mule2 tgk ingatkan apa, rupanya rokok tu, ish2, boleh meletup semua..

Mybabah said...

Farenova. Orang gila je yang buat kerja macam tu...

ZOOL@TOD said...

Tinggi sungguh tahap tawakkalnya.

Mybabah said...

Salam Zool. Orang ini langsung tak ada naluri takut. Sesuai kalau dihantar ke Palestin lawan dengan Zionist.

Sent by BlackBerry.

Mybabah said...

Salam Zool. Orang ini langsung tak ada naluri takut. Sesuai kalau dihantar ke Palestin lawan dengan Zionist.

Sent by BlackBerry.

iqbalsyarie said...

hahaha..agak pelik baca tajuk ni sbnrnya sbb dlm entry lepas babah ada jugak cerita pasal org gila.haha

betul la.org tu betol2 da 'gila'.Satu hal da isap rokok,haram dah.lagi satu kalo mati sbb tu,kan da jadi satu bentuk kezaliman kpd diri sendiri..hisshhh

sI tEDI said...

puas memerhatikan gambar untuk cari makna tajuk.

ok .. dah jumpa! Huh!

berani mati!

greenhall said...

heh. ni nak bunuh diri namanya.. tak sayang nyawa. yang tak bestnya, orang lain yang tak bersalah pun akan terkena tempiasnya.

cemomoi said...

minta dorang cuba cucuh kat situ, terbakar ke dak? baru tauuuu

eelobor said...

salam babah,
dh macam paparazzi, ambil gmbr dr kereta?

umi_e said...

Salam babah... Ini baru memang betul2 giler! SEBAB ada otak yang waras TAPI tak gunakan...

Cikgu Jang .. said...

gila belum kena lagi tu....nanti dah terbakar otak....baru betul2 gila...

Mybabah said...

Salam Igbal, Sltedi, greenhall, cemomoi, eelobor, umi-e dan cikgu jang terima kasih kerana masih sudi hadir memberi komen. Babah tengah sibuk mengkada' aktiviti berblog kerana telah lama menyepi diri. Insya-Allah babah akan melawat blog masing-masing dan meninggalkan jejak di sana...

日月神教-任我行 said...

走光,色遊戲,情色自拍,kk俱樂部,好玩遊戲,免費遊戲,貼圖區,好玩遊戲區,中部人聊天室,情色視訊聊天室,聊天室ut,成人遊戲,免費成人影片,成人光碟,情色遊戲,情色a片,情色網,性愛自拍,美女寫真,亂倫,戀愛ING,免費視訊聊天,視訊聊天,成人短片,美女交友,美女遊戲,18禁,三級片,自拍,後宮電影院,85cc,免費影片,線上遊戲,色情遊戲,日本a片,美女,成人圖片區,avdvd,色情遊戲,情色貼圖,女優,偷拍,情色視訊,愛情小說,85cc成人片,成人貼圖站,成人論壇,080聊天室,080苗栗人聊天室,免費a片,視訊美女,視訊做愛,免費視訊,伊莉討論區,sogo論壇,台灣論壇,plus論壇,維克斯論壇,聊天室

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...